Followers

Saturday, September 24, 2011

FENOMENA TERKINI BERSAMA ADS4BUCKS BUKAN LAGI RAHSIA!!!
JOM MENJANA PENDAPATAN PASIF RM1000-RM3000 SEMINGGU SECARA ONLINE!!!!

Website ini telahpun berada di tangga ke 4~5 Google Search Engine (1st page) sekiranya menggunakan keyword "ads4bucks" dan mempunyai visitor yang ramai. Setakat hari ini terdapat 153 orang mendaftar dan 35 orang adalah ahli VIP dan ini adalah peluang anda mendapat prospek kerana admin telah menyediakan randomizer utk setiap ahli mendapat balik modal dengan cepat. Peluang ini hanya bagi mereka yang benar-benar SERIUS untuk mengubah tahap ekonomi dan inginkan kebebasan kewangan. Jika anda rasa anda sudah mempunyai tahap kewangan yang baik, sila tinggalkan website ini dengan SEGERA kerana pihak admin hanya ingin berkongsi peluang dan potensi perniagaan ini kepada sesiapa yang betul-betul serius!! Kami hanya mencari mereka yang mencari. Anda ada 1001 alasan untuk gagal tapi hanya perlu 1 sebab untuk berjaya. Orang berjaya buat duit, orang gagal selalu buat alasan.
- Admin JutawanAds4bucks.biz(last update 23hb Mar 2011)

Daripada: mohd hairol bin abdul rahman
Tarikh : Ahad, 25 September 2011


Sebelum memulakan bicara, izinkan saya memperkenalkan diri. Saya mohd hairol bin abdul rahman, saya baru jer join ads4bucks ni. Apakah sebenarnya Ads4bucks ini, dan adakah ianya boleh memberikan kita pulangan yang lumayan? Jawapannya ada di bawah.. saya harap anda bacanya sehingga habis..
ADS4BUCKS adalah sebuah Portal Periklanan dan Program Affiliat yang memberi anda kemudahan untuk mengiklankan produk dan juga perkhidmatan anda. Objectifnya ialah untuk menjadikan Portal ini sebagai sebuah portal periklanan yang paling popular di DUNIA agar pelanggan dapat menjual produk dan perkhidmatan dengan efektif.
Menjadi persaing kepada Yahoo! Google! YouTube! Amazon.com! Facebook!
Dengan konsep afiliat 100% online ini kami yakin matlamat Ads4Bucks akan tercapai.
Ruang iklan Ads4Bucks serta online tools kami, akan membantu anda untuk menjana pendapatan berterusan yang konsisten untuk suatu jangka masa yang panjang.
Anda boleh mengiklankan produk serta perkhidmatan anda walau pun anda tidak lagi menjadi Agen komuniti Ads4Bucks. Pihak kami akan memastikan portal ini popular dan mendapat hits yang tinggi seterusnya menjadikan kita semua sebuah komuniti perniagaan yang berjaya.
Di samping itu juga, berbagai aktiviti, promosi, peraduan dan lain-lain telah dirancang. Semua ini akan meningkatkan populariti Ads4Bucks sebagai “The Ultimate Address”.
Perancangan Masa Hadapan:
Ads4Tv – Internet TV
Ads4Cafe
Ads4Bucks HyperMarket
Ads4Bucks merupakan suatu portal jual beli serta pengiklanan terkini di Malaysia yang menawarkan peluang untuk anda mengembangkan perniagaan anda melalui Internet.
Industri pengiklanan di Malaysia adalah suatu industri yang amat besar nilainya. Di zaman teknologi maklumat ini, kita tidak dapat menafikan bahawa untuk mengembangkan sesuatu perniagaan, kita memerlukan strategi pemasaran yang berkesan.
Ads4Bucks memberi anda kemudahan ini !
Soal nak buat duit, ianya bergantung kepada daya usaha kita... Mana ada perniagaan tidak dapat duit ! Cuma cara kita melakukan perniagaan itulah yang menentu tahap kejayaan yang boleh kita capai. Ada yang melakukan secara sambilan, maka hasilnya pun sambilanlah ! Bagi saya, saya melakukannya sambilan dulu dan kemudian baru serius untuk membina kerjaya jangka panjang...
Insya Allah hasilnya pun berpanjangan. Yang bagusnya, pihak ADS4BUCKS sendiri banyak membantu dalam menangani selok-belok perniagaan ini terutamanya dari segi latihan yang berterusan dan sokongan promosi yang berpanjangan. Maka tidak hairanlah kenapa ramai yang telah berjaya di ADS4BUCKS yang mana semua mereka ini bermula dengan kosong dan latarbelakang pendidikan yang berbagai-bagai... bahkan orang yang tidak sekolah pun boleh menikmati kejayaan.
Jadi, bukan soalnya betul atau tidak ADS4BUCKS ni boleh buat duit... tapi mahukah anda menambahkan duit anda bersama ADS4BUCKS ? Yang pasti, segalanya terletak di tangan anda.
Sebelum saya memperkenalkan bisnes yang bakal menggegarkan dunia Internet ini, ingin saya bertanyakan anda beberapa soalan,

Adakah anda..

  • Mempunyai beban hutang piutang yang berlipat ganda?
  • Penat makan gaji; Gaji anda habis untuk membayar hutang sehinggakan anda tidak dapat menyimpan untuk diri sendiri dan keluarga?
  • Sentiasa merasakan duit simpanan anda tidak pernah cukup?
  • Berasa malu dan rendah diri kerana anda tidak mampu memberikan duit belanja kepada mak ayah anda di kampung?
  • Sedang pening kepala memikirkan wang hantaran / belanja kahwin yang tidak cukup-cukup lagi (kurang-kurang kena ada RM15,000 dalam tangan beb!)
  • Ingin memulakan perniagaan dengan modal yang sangat rendah?
  • Ingin mengisi akaun bank anda yang kering kontang pada kadar yang segera?
Jika anda mempunyai salah satu atau lebih permasalahan di atas..
"Anggaplah masalah anda telah selesai!!!"
Memperkenalkan!!
jutawanads4bucks

~ Mengenai Ads4Bucks ~

Ads4Bucks adalah sebuah Portal Pengiklanan dan Program Afiliat yang memberi anda kemudahan untuk mengiklankan produk dan juga perkhidmatan anda. Ads4Bucks ini dimiliki sepenuhnya oleh Ads4Bucks Network Sdn. Bhd. (863787-X) yang dahulunya dikenali sebagai GIAB Resources Sdn. Bhd. Tujuan pengendali program Ads4Bucks ini adalah untuk menjadikan Portal ini sebagai sebuah portal pengiklanan yang paling popular di dunia agar pelanggan benar-benar dapat menjual produk-produk dan perkhidmatan - perkhidmatan dengan efektifnya.





Alamat syarikat ini adalah seperti berikut :
Blok B, 1-32 & 1-32A Jalan Pandan Prima 2,
Dataran Pandan Prima,
55100 Kuala Lumpur.
Tel : +603 9286 1029 / +603 9286 2235
Fax : +603 9286 2157
Email : admin@ads4bucks.com

Ads4Bucks merupakan suatu portal jual beli serta pengiklanan terkini di Malaysia yang menawarkan peluang untuk anda mengembangkan perniagaan anda melalui Internet.
Industri pengiklanan di Malaysia adalah suatu industri yang amat besar nilainya. Di zaman teknologi maklumat ini, kita tidak dapat menafikan bahawa untuk mengembangkan sesuatu perniagaan, kita memerlukan strategi pemasaran yang berkesan.
Ads4Bucks memberi anda kemudahan ini !
Ruang iklan Ads4Bucks serta online tools kami, akan membantu anda untuk menjana pendapatan berterusan yang konsisten untuk suatu jangka masa yang panjang. Anda boleh mengiklankan produk serta perkhidmatan anda setelah menjadi ahli Ads4Bucks.
Pihak kami akan memastikan portal ini popular dan mendapat hits yang tinggi seterusnya menjadikan kita semua sebuah komuniti perniagaan yang berjaya. Di samping itu juga, berbagai aktiviti, promosi, peraduan dan lain-lain telah dirancang. Semua ini akan meningkatkan popularity Ads4Bucks sebagai “The Ultimate Address”.
The Ultimate Address

Inginkan maklumat lanjut mengenai syarikat Ads4Bucks ini? Sila layari website rasmi Ads4Bucks ini di www.ads4bucks.com
~ Bayar RM420 @ ads4bucks apa anda dapat??




Kad Bio Energy Ads4bucks
-PERCUMA-
Kad Bio Energy merupakan sebuah kad yang dapat membantu untuk meningkatkan tahap kesihatan anda. Dengan menggunakan nano teknologi, kad ini mengandungi serbuk bio seramik yang menghasilkan Far Infra Ray (FIR). Berikut ialah kelebihan-kelebihan Kad Bio Energy :
  • Melancarkan peredaran darah di dalam tubuh badan manusia.
  • Meringankan stress serta kelesuan badan.
  • Meningkatkan kecergasan serta tenaga.
  • Efektif untuk membunuh bakteria.
  • Mengaktifkan molekul air minuman.
  • Mengaktifkan molekul air di dalam tubuh badan.
  • Menghilangkan bau yang kurang enak.
  • Membantu mengekalkan kesegaran bahan makanan di dalam peti sejuk.
  • Boleh membantu meringankan kesakitan seperti sakit kepala, sakit otot serta sakit belakang.
  • Membantu tumbesaran bunga-bungaan, sayuran serta tumbuhan.
Cara menggunakan kad ini ialah dengan meletakkan kad ini di dalam poket kemeja, poket seluar, baju dalam dan tempat yang berhampiran dengan tubuh badan anda. Boleh juga direndam di dalam air kosong selama 15 minit dan air tersebut hanya perlu diminum.




Sistem SMS Blaster Ads4bucks

Anda akan diberikan Software SMS Blaster yang boleh menghantar SMS kepada beribu-ribu nombor dengan hanya satu click. Tool pemasaran yang sangat efektif untuk perniagaan. Sistem ini juga digunakan oleh syarikat telekomunikasi dalam negara seperti Celcom, Maxis dan Digi. Caj RM0.10sen/SMS ke mana2 rangkaian dalam dan luar negara.




Sistem SMS Blaster Ads4bucks

Sudah ramai ahli perniagaan yang tidak melepaskan peluang untuk beriklan dengan Sistem Pengurusan Iklan Ads4bucks. Anda dapat menikmati sistem ini dengan percuma setelah menjadi ahli Ads4bucks! Dan, yang menariknya, anda dapat mengiklan di sini tanpa had direktori. Beriklanlah banyak mana pun direktori yang anda ingini! Lebih-lebih lagi, sistem ini mendapat kunjungan trafik yang sangat ramai. Sudah tentu perniagaan anda mendapat sambutan jika beriklan di sini.


Sistem SMS Blaster Ads4bucks

Anda juga akan diberikan pelbagai kertas kerja untuk pelbagai jenis perniagaan di dalam bentuk Digital Library. Terdapat 500 e-book yang berkaitan Pelan Perancangan Perniagaan (Business Plan) yang akan membantu anda untuk memulakan perniagaan sendiri.


Virtual offices ads4bucks

Anda juga akan diberikan Virtual Office Ads4Bucks yang membolehkan anda untuk melihat 'business hierarchy', pergerakan jualan kumpulan serta e-wallet anda.
KHAS UTK AHLI PLATINUM
ads4mall
Portal Perniagaan Online (unlimited space) berharga lebih USD500. Ahli dapat menggunakan kemudahan ini utk menjana pendapatan dengan jualan barangan secara online. Tidak perlu memeningkan kepala utk mencari dan menyediakan kedai online kerana ianya telah di sediakan oleh ads4bucks utk anda. kedai anda ON-LINE, BUKA 24/7. TIADA KOS LAIN(elektrik, sewa kedai..)… HANYA SEKALI PELABURAN anda dapat berniaga secara online. Latihan asas Ads4Mall di sediakan utk semua agen. (boleh dapatkan jadual terkini dari Leaders)
Ads4mall

KESEMUA DI ATAS HARGA PASARANNYA
BERNILAI HAMPIR RM8000
YANG BOLEH DIPEROLEHI DENGAN
HANYA RM420 Di Ads4Bucks
~ Pelan Pemasaran Ads4Bucks ~

Ok, sekarang kita sudah kenal apa itu Ads4Bucks, dan produk-produk Ads4Bucks. Maka tibalah masanya untuk saya terangkan mengenai pelan pemasaran Ads4Bucks ini. Pelan pemasaran Ads4Bucks ini adalah istimewa dan mudah untuk di duplikasikan.

Untuk bonus yang di janjikan oleh pihak Ads4Bucks, anda akan mendapat 6 jenis insentif atau komisen iaitu:
platinum package
Sebab itulah, dengan modal serendah RM420, anda boleh menjana sekurang-kurangnya RM1000~RM3000 seminggu malah boleh mencapai sehingga RM30300 sebulan dalam biz Ads4Bucks ini. WOW! Bagaimana?? Okey, mari saya terangkan apa yang perlu anda buat untuk mencapai potensi pendapatan tersebut!! …
Kumpulan JutawanAds4Bucks.biz amat menitik beratkan ahli kumpulan membantu rakan niga baru. Jika kita ikuti langkah-langkah yang di beri, sekiranya setiap ahli yang berdaftar membuat perkara yang sama, tidak mustahil untuk kita sama-sama mencapai potensi pendapatan yang maksima walaupun kita mengeluarkan hanya RM420 sahaja. Apa yang penting bila memulakan bisnes adalah BALIK MODAL, dengan model pelan pemasaran yang sangat mudah anda boleh balik modal dalam sehari, seminggu, sebulan setahun mengikut kemampuan anda. Lihat pelan pemasaran di bawah!!...
Strategi BALIK MODAL + DUPLIKASI
Selepas membayar dan mendaftar ahli, apakah yang kita inginkan supaya tidak rugi, hanyalah balik modal, anda boleh balik modal dalam masa sehari sahaja dengan memperkenalkan 3 orang ahli baru, SIAPA? terpulang kepada anda, samaada adik beradik, rakan sekolah, rakan sepermainan rakan ofis, jiran anda.. CUMA 3 orang sahaja!!
LANGKAH 1
step balik modal ads4bucks
Anda Dapat!!RM520
EH!! takkan dapat RM520 jer kot?? NANTI dulu, jangan risau. Inilah lumrah berniaga, perlu balik modal baru boleh kira untung, kita berniaga goreng pisang, burger pun kalau boleh nak balik modal, tetapi perniagaan konvensional mcm tu memerlukan modal berkali-kali dan kita pun pening berkali-kali untuk dapatkan pulangan modal sebelum dapat untung.. Dalam ads4bucks ni, MODAL sekali jee.. untung berkali-kali!!BAGAIMANA?
Selepas selesai langkah 1 di atas, apa yang anda perlu buat? hanyalah membantu rakan2 baru A,B dan C tadi melakukan langkah 1 seperti anda, jadikannya duplikasi. Bagaimana nak bantu, anda boleh bantu dari segi material, beri maklumat, nampakkan potensi bisnes dan yang paling penting, ceritakan bagaimana nak BALIK MODAL.
Mari kita kita lihat sekiranya DUPLIKASI berlaku dan setiap ahli berusaha hanya untuk pulangan modal masing-masing, apakah POTENSI pendapatan kita!!
Hari kedua A perkenalkan 3 orang, B perkenalkan 3 orang dan C juga perkenalkan 3 orang, mereka akan dapat RM520 mcm kita. Mereka dah balik modal, galakkan mereka membantu rakan taulan di bawah mereka, perkara yang sama terjadi kepada 3 rakan-rakan mereka iaitu BALIK MODAL, duplikasi seterusnya membawa 9 dan 27. Kita hanya perkenalkan 3 sahaja utk balik modal, A,B dan C juga perkenalkan 3 rakan mereka utk mereka balik modal dan seterusnya DUPLIKASI..
Cuba anda lihat kecantikan sistem "LEVERAGE" ini..
platinum potential income

jika setiap ahli membuat langkah 1 membawa 3 ahli baru, potensi pendapatan kita maksimun RM1060 sehari selepas hari ke-4, sekiranya kita congak untuk 30 hari. MAKA!!

RM30300

Inilah kuasa "leverage" dan kecantikan bisnes ads4buck, dengan hanya strategi BALIK MODAL untuk setiap ahli, potensi pendapatan sangat besar berbanding modal kita RM420.
Bagaimana pula nak dapat tambahan RM10,000 sekiranya membantu rakan A,B dan C anda?!?
MUDAHH!!!! Anda perlu pastikan rakan anda A,B dan C mendapat RM30300 seorang seperti anda, anda boleh dapat 5-10% dari insentif yang mereka dapat, itulah rahsia bonus OVERRIDING.
Anda nak dapat lebih??!! anda taja lebih, bonus OVERRIDING sahaja dapat mengatasi bonus yang anda dapat!!
Anda tidak faham bagaimana pengiraan bonus? tak perlu pun, pengiraan matematik tidak akan menipu anda, berapa ramai di bwh rangkaian anda, itulah bonus anda. Fikir-fikirkan lah!!!
Sekiranya anda nampak potensi pendapatan seperti yang saya nampak!! anda rasa teruja!!! LEKAS!! rebutlah sekarang, jangan lepaskan peluang ini.hubungi saya segera!!

~ Jom Sertai Ads4Bucks! ~

Yup, seperti yang telah saya maklumkan sebelum ini, modal untuk anda menyertai Ads4Bucks hanyalah serendah :

RM420 SAHAJA

Anda tidak akan jatuh MUFLIS dengan hanya bermodalkan RM420 tetapi jika anda tidak mencuba anda tergolong dalam 98% masyarakat Malaysia yang tidak mahu mengeluarkan duit untuk memajukan DIRI
jutawanads4bucks
Bayangkan, dengan modal RM420 sahaja, anda berpeluang untuk menjana pendapatan RM30,300 1 bulan dari sekarang yang membolehkan anda untuk
Melangsaikan hutang kad kredit yang berlambak-lambak
Melangsaikan hutang pinjaman bank
Melangsaikan hutang ansuran bayaran kereta
Melangsaikan hutang pinjaman perumahan
Melangsaikan hutang PTPTN
Melangsaikan hutang kawan-kawan
Melancong di tempat yang anda suka
Memberi wang belanja kepada mak, ayah (setiap hari pun boleh)
Membeli apa sahaja yang anda mahu
Menghantar mak ayah pergi menunaikan fardhu Haji atau Umrah
... dan apa-apa sahaja yang boleh dibuat dengan duit, janji HALAL ye! :)
Bagaimana cara nak sertai? Mudah saja caranya! Klik saja button di bawah ini:
tunggu dulu
Sekiranya anda menyertai jaringan JutawanAds4bucks.biz pada hari ini juga, saya akan memberikan beberapa bonus peribadi yang pasti sangat sukar untuk dilepaskan! Bonus ini menjadi rebutan bagi yang bukan ahli. TETAPI, minta maaf kami tidak akan sekali-kali menjualkannya kepada individu yang bukan dari ahli kami.

1. WEBSITE REPLIKA UNTUK ANDA
Virtual offices ads4bucks

Sistem Web JutawanAds4Bucks.biz secara automatic akan mengaktifkan website replika berdasarkan USERID yang anda gunakan. IA ADALAH PERCUMA!! Web Replika ini hanya akan diaktifkan setelah anda mendaftar melalui rangkaian JutawanAds4Bucks.biz! Dengan sistem randomizer, anda berpeluang untuk mendapat penajaan secara rawak. Mudah BEB!!
Contoh Web Replika:
www.jutawanads4bucks/?id=userID
Anda boleh gunakan website tersebut untuk tujuan promosi. Anda tidak perlu fikir utk merekacipta laman web. Selepas pendaftaran selesai sahaja, anda dah boleh start promosikan bisnes anda.
(PSTT!! nak perkenalkan 3 orang jer pun utk balik modal,takkan susah2 nak buat wbsite kot.. guna jer website JutawanAds4Bucks.biz ni.. FREE!! jer)


2. LIMPAHAN PROSPEK
Virtual offices ads4bucks

Kumpulan JutawanAds4Bucks.biz sememangnya membantu ahli-ahli dalam rangkaian untuk mendapat prospek baru. Dengan website replika dan sistem randomizer, setiap ahli berpeluang untuk mendapat prospek baru. Didalam berbisnes, apakah yang penting? yang paling UTAMA adalah PEMASARAN, jaringan ini telah melakukan beberapa altenatif utk memastikan website www.JutawanAds4Bucks.biz ini berada di halaman paling hadapan di google search sekiranya pengguna mencari perkataan "ads4bucks" samaada menggunakan adword berbayar dan teknik SEO. Sekiranya ada yang klik url www.JutawanAds4Bucks.biz, oleh kerana url yg di klik itu tidak membawa id ahli (/?ld=userid) maka sistem secara automatik akan memilih secara rawak ahli2 yang belum mempunyai downline. Kumpulan ini amat mementingkan setiap ahli BALIK MODAL. Kita boleh gelar SAMA-SAMA MENANG sebelum menjana keuntungan. Prinsip kumpulan JutawanAds4Bucks.biz, untuk BERJAYA mendapat PENDAPATAN PASIF berpanjangan, kita harus membantu rakan-rakan niaga baru!!


3. RAHSIA BAKAL JUTAWAN ADS4BUCKS
Virtual offices ads4bucks

Ebook yang menceritakan bagaimana setiap ahli berpotensi menjana pendapatan yang pasif lima angka sebulan. Tip-tip yang di perlukan utk tujuan pemasaran yang dapat menarik trafik yang tinggi seterusnya menjana pendapatan yang pasif dan berterusan.


4. MANUAL PENDAFTARAN AHLI BARU
Virtual offices ads4bucks

Ebook yang mengandungi cara-cara untuk anda mendaftarkan ahli baru Ads4Bucks anda. Padat dengan illustrasi bergambar agar anda lebih faham langkah-langkah pendaftaran ini.


5. PERISIAN MEMBUAT EBOOKS+MANUAL
Virtual offices ads4bucks

Perisian untuk membuat ebook. Perisian ini akan menukarkan dokumen anda dalam format Ms Words kepada pdf (Ebook). Amat berguna kepada anda jika anda ingin menawarkan bonus anda dalam bentuk penulisan.


6. STRATEGI PROMOSI BERTERUSAN
Virtual offices ads4bucks

Setiap hari prospek akan cari saya tanpa perlu bersemuka dengan mereka. Bagaimana caranya? Dengan belanja kurang RM20, anda mampu menjangkau lebih 100 prospek! Berbaloi ke tidak? Hebat bukan? Anda perlu tahu rahsia ini... Selepas ini ok?






~ Keratan Majalah dan Testimoni!! ~


Ihklas
Mohd Hairol b Abdul Rahman
Tel No :0192094865
Email : m_hairol@yahoo.com

 

P.S - Mungkin inilah peluang terakhir anda. Jika anda tidak bertindak segera, bermakna anda tidak mahu berubah dan nasib anda tidak akan berubah selama-lamanya.
P.P.S - Sekiranya anda ingin merebut peluang yang besar dengan modal yang kecil ini, hubungi saya segera, emel dan no telefon seperti yang tertera dia atas

No comments:

Post a Comment