Followers

Saturday, September 24, 2011

Ads4bucks – Boleh jana RM20,895

March 21, 2010 by Mohd Hairol 
Filed under 02 Rahsia Cari Duit Online

Salam para pembaca,
Saya pun terfikir, sejak akhir-akhir ini, selalu post sy berkenaan dengan MLM, ni satu lagi post yang berkaitan dengan MLM. Memang ada sesetengah orang agak skeptikal dengan MLM.  Kepada yang skeptikal tu sy nasihati anda, supaya buka minda sikit, cari buku tentang MLM, fahami bebetul apakah MLM yang sebenar.
Bila orang sebut MLM, sudah tentu di dalam kotak pemikiran kena cari orang. Ayat2 yang biasa guna “aku kena cari orang ker nih.. ahhh!! malas la nak cari orang”. Haloooo! bisnes apa yang tak perlukan orang utk kita berbisnes? kalau kita terfikir utk berubah, nak buat bisnes sendiri, nak wat duit xtra, liku2 berbisnes sudah tentu kena tempuh. Sama juga kita berniaga, bukak kedai beger sekali pun, sudah tentu kita perlukan pelanggan. selain pelanggan mencari kita, utk permulaan sudah tentu markerting strategi memainkan peranan. Kerana apa? sbb kita nak beritahu semua orang yang kita ada bukak kedai beger di sekian2 tempat. Bila orang dah tahu, kita tak perlu cari orang lagi.. Orang datang cari kita.
Perkara tersebut sama la dengan MLM, kita perkenalkan produk MLM kepada kawan2 dan rakan atau tidak kira siapa pun. Tp kecantikan bisnes MLM, sekiranya rangkaian kita sudah besar, kita tidak perlu lagi utk mencari pelanggan. Apa yang kita kerah masa tenagan dan usaha cuma utk sekurang2nya setahun pertama sahaja, selepas itu, cuma bantu rangkaian kita utk lebih berkembang.
Berbalik kepada apa yang saya nak ceritakan di sini satu peluang perniagaan berbentuk MLM juga. Modal hanyalah RM210 sahaja, potensi pendapatan boleh mencapai lebih RM20k. Bisnes apa tu yang modalnya murah sgt? tu la dia Ads4Bucks. Saya amat tertarik dengan sistem pengiklanan yang di berikan kepada ahli, dan juga sistem sms blasting. Kepada sesiapa yang berniaga yang memerlukan tools yang baik utk markerting, ads4bucks adalah jawapannya. Cuma dengan RM210 saja, anda perkenalkan 3 orang, anda boleh guna tools tu percuma sampai bila2.
Saya amat percaya dan yakin, potensi pendapatan tersebut memang boleh di capai walau hanya dengan modal serendah RM210. Saya amat yakin dengan sistem leverage dlm MLM ini, sekiranya rangkaian anda membesar dan bercambah, kerja anda akan semakin kurang dan pendapatan masuk bertambah dengan usaha hanya membantu rangkaian sahaja.
Dari segi sistem pemasaran, perkenal kan 3 orang saja, dah boleh balik modal. Anda perlu faham, dalam bisnes MLM ini, kita kena terapkan di dalam minda iaitu BALIK MODAL dulu. Setkan mind utk balik modal, seterusnya bantu rakan2 kita utk BALIK MODAL, dan seterusnya duplikasi berlaku, secara otomatik pendapatan atau bonus akan menyusul kemudian. Anda tidak perlu risau tentang itu. Sekiranya kita terlalu mengejar bonus-bonus tersebut, kita akan merasakan beban semakin membesar di atas bahu kita dan secara tak langsung bonus-bonus tersebut akan lari. Setkan mind BALIK MODAL, setelah kita balik modal bantu rakan kita BALIK MODAL, seterusnya beri semangat kepada rakan kita utk membantu rakan mereka BALIK MODAL. Bonus2 yang di berikan akan datang sendiri ke akaun kita. Percaya lah cakap saya!!
Itu yang saya cuba terapkan kepada bakal ahli jutawanads4bucks.biz BALIK MODAL. Dengan website replika yang bakal mereka dapat utk tujuan promosi, berapa ramai kawan2 mereka diluar sana, cuma perlukan 3 orang saja utk balik modal. Kerja menjadi mudah dengan website replika yang di berikan. Dan di samping itu, laman web jutawanads4bucks ini telah di pasang sistem autodownline, sekiranya ada visitor/prospek yang melayari laman web tersebut, secara randomizer sistem akan memilih salah sorang ahli dlm rangkaian, maka secara tidak langsung setiap ahli di dalam rangkaian ads4buck akan berpeluang mendapat  bakal prospek secara autopilot.
Sekiranya anda ingin mengetahui POTENSI pendapatan di ads3bucks ini, didalam pengiraan yang saya buat, setiap orang yang melakukan dengan betul dan sistematik, POTENSI pendapatan adalah RM20,895 dlm masa 2 bulan. Dalam bisnes, matlamat adalah penting utk mengukur tahap kejayaan kita. Namun sekiranya selepas 6 bulan atau setahun baru anda mencapai RM20,895, sudah cukup terbaik buat kita. Tidak kira berapa yang anda dapat,berapa lama yang diperlukan utk mencapai pendapatan tersebut semuanya selari dengan usaha yang kita letakkan dalam sesuatu perniagaan tersebut disamping rezeki dari Allah. Berusaha setinggi gunung untk mendapat hasil setinggi bukit, insyaallah boleh dapat, tetapi sekiranya berusaha setakat setinggi bukit dan mengharapkan hasil setinggi gunung, sukar untuk kita tafsirkan. Fikir-fikirkan lah! Rezeki tidak akan datang bergolek tanpa melakukan apa2.
Sekiranya anda berminat utk mengetahui dengan lanjut atau berminat utk join, anda boleh melayari www.jutawanads4bucks.biz. Anda boleh mendaftar di laman web tersebut. Sekiranya anda berada di peringkat awal, di dalam jaringan jutawanads4bucks.biz sistem randomizer akan memudahkan anda untuk mendapat bakal prospek kerana ahli masih kurang . Sekiranya ahli semakin besar, cabang semakin bertambah, kebarangkalian untuk mendapat bakal prospek akan menyusut dan mengambil masa.
peringkat pertama, 3 orang ahli, peringkat ke-2 dah jadi 9 ahli, peringkat ke-3 dah 27 ahli, peringkat ke -4 81 ahli. Semakin membesar peringkat atau level, semakin mengecil kebarangkalian untuk mendapat ahli dan mengambil masa  sedikit. Tidak di nafikan anda  masih akan dapat ahli baru secara random namun perkadaran cepat atau lambat akan menentukannya.
Jika anda berminat klik banner di bawah!!
ads4bucks
ads4bucks

No comments:

Post a Comment